Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بازی Assassin's Creed Valhalla دارای سیستم پایگاه سازی بسیار پر جزئیاتی خواهد بود - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Assassin’s Creed Valhalla دارای سیستم پایگاه سازی بسیار پر جزئیاتی خواهد بود

نسخه‌ی ‌جدید فرنچایز Assassin’s بروی نحوه زندگی وایکینگ‌ها و غارت کردن تمرکز دارد.
کاراکتر اصلی بازی یعنی ایوور (Eivor) همراه با افراد قبیله خود وارد انگلستان می‌شوند و خواهان درست کردن محل سکونت برای خود هستند و آن جاست که سیستم پایگاه سازی خود را نشان می‌دهد.
براساس گزارش Eurogamer، بنظر می‌رسد که این بار با یک سیستم پایگاه سازی بسیار پر جزئیات روبرو خواهیم شد.
شما در بسیاری از مواقع در حالی که مشغول ماجراجویی هستید و یا به قلعه های دشمن حمله می‌کنید و با برخی روسا متحد می‌شوید، هموراه در حال جمع آوری برخی موارد موردنیاز برای پایگاه خود هستید.
سپس با استفاده از این آیتم‌ها و موراد دیگر، می‌توانید بروی شهرک خود خرج کنید، جایی که می‌توانید ساختمان بسازید و تجارت خود را راه‌اندازی کنید.

بنظر می‌رسد که موارد زیادی برای بدست آوردن و ارتقا وجود خواهد داشت.
به عنوان مثال می‌توانید اصطبل بسازید و اسب‌های خریداری شده را آموزش دهید.
علاوه بر این، می‌توانید تالارهای خال کوبی افتتاح کنید، شخصیت‌هایی که در طول بازی با آنها ملاقات کردید، ممکن است به پایگاه شما آمده و آنجا مستقر شوند.
حتی امکان برقراری رابطه‌ی عشقانه با برخی کاراکترها وجود دارد و در بعضی مواقع ایوور می‌تواند یک قرار در ساعتی مشخص از آن‌ها درخواست کند.

در انتها، شخصی به نام هیثم (Hytham) وجود دارد که دفتر Hidden Ones را در شهرک شما تأسیس خواهد کرد و به کمک او، برنامه ریزی‌ها‌ی لازم برای حمله به برخی مناطق انجام خواهید داد.
بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۱۰ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان ماه برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Xbox Series X|S، Google Stadia و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و نسخه PS5 در ۱۲ نوامبر در دسترس خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

0 پاسخ به “بازی Assassin’s Creed Valhalla دارای سیستم پایگاه سازی بسیار پر جزئیاتی خواهد بود”

  1. وااای چقدر اشاره به قسمت ۳ اساسین شد?
    سیستم ساخت شهرشون باید جالب باشه. دقیقا عین اساسین ۳ ولی فک کنم از اینایی میشه که انقدر چوب جمع کنی یا موارد دیگه که بتونی مثلا کلبه بسازی! اگه سیستم اقتصادی عین اساسین ۳ هم که داشته باشه دیگه چه شود

  2. وااای چقدر اشاره به قسمت ۳ اساسین شد?
    سیستم ساخت شهرشون باید جالب باشه. دقیقا عین اساسین ۳ ولی فک کنم از اینایی میشه که انقدر چوب جمع کنی یا موارد دیگه که بتونی مثلا کلبه بسازی! اگه سیستم اقتصادی عین اساسین ۳ هم که داشته باشه دیگه چه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *