Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
مناطق آزگارد و یوتنهایم در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود خواهند داشت - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

مناطق آزگارد و یوتنهایم در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود خواهند داشت

به یاد دارید موقعی که شرکت یوبیسافت اعلام کرد که جدیدترین نسخه از فرنچایز Assassin’s زیاد وارد افسانه‌های نروژ نخواهد شد؟ خب بنظر می‌رسد که خواهد شد!
صفحه‌ی توییتر رسمی Ubisoft Nordic، بتازگی طی یک پستی اعلام کرد که اماکن افسانه‌ای همچون آزگارد و یوتنهایم در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود خواهند داشت.

ایوور که شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Valhalla است، برای حضور در این اماکن به کمک ولکا نیاز خواهد داشت و با استفاده از معجون‌هایی خاص، به این سرزمین‌های خیالی وارد می‌شود.
اقای دیوید بول، طراح مراحل بازی Assassin’s Creed اعلام کرد:” این یک بخش بسیار بزگ از بازی می‌باشد و قسمت کاملا جدیدی به حساب ‌می‌آید“.
با توجه به اینکه جدیداً موجودات افسانه‌ای در بازی‌های اخیر فرنچایز Assassin’s به عنوان دشمن ظاهر می‌شوند، بنابراین دیدن تصاویری از آزگارد و یوتنهایم احتمالاً چندان تعجب آور نخواهد بود.
Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۱۰ نوامبر برای Xbox Series X / S ، Xbox One ، PC ، PS4 و Google Stadia عرضه خواهد شد.
نسخه PS5 در تاریخ ۱۲ نوامبر منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *