گیمینگرویتی

ثبت نام

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time به بازی اورجینال وفادار است اما آن را مدرن کرده است

فرنچایز محبوب و پرطرفدار Prince of Persia پس از یک خواب زمستانی طولانی، به صورتی غیر منتظره و در عین حال خوشنود کننده بازگشته است. به گزارش گیمینگ گرویتی، Prince of Persia: The Sands of Time که بدون شک یکی از بهترین بازی‌های این سری است، دوباره از اول در حال ساخت است. اما مانند بازسازی هر عنوان کلاسیک و محبوب دیگری، سوالات زیادی ذهن طرفداران را به خود مشغول کرده است.
مثلا توسعه‌دهندگان بازی چگونه بین وفاداری به بازی اورجینال و معرفی ایده‌های جدید تعادل برقرار خواهند کرد؟ کارگردان بازی، آقای Pierre-Sylvain Gires، در پاسخ به این سوال گفت:

“ما به طرح و داستان بازی اورجینال وفاداریم. اما، گیم‌پلی بازی را تغییراتی دادیم و صحنه‌های سینماتیک را بازنویسی کردیم. درباره گیم‌‌پلی، تمرکز ما بر روی دوربین، کنترل و مبارزات (به اختصار ۳C) بود. سیستم دوربین بازی را بازسازی کردیم و آن‌را بهبود دادیم. مبارزات را از طریق معرفی سیستم multi-targeting بهتر کردیم. چندین حرکت آکروباتیک جدید هم برای Prince اضافه کردیم. به طور خلاصه، ما به نسخه اورجینال وفادار باقی ماندیم، اما تغییراتی برای مدرن کردن ‌بازی انجام دادیم.”
ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با ۲ بهمن امسال برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شوند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *