بازی Alan Wake 2 بالاخره چند هفته پیش در منتشر شد و گرافیک آن مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. به گزارش گیمینگرویتی، استودیوی رمدی بهتازگی با انتشار پستی طولانی وارد جزئیات سیر تکاملی انجین خانگی Northlight از زمان Control تا Alan Wake 2 شد.
این استودیو همچنین سیستم جدید کنترل شخصیت مبتنی بر Voxel را طراحی کرد که حرکت شخصیتها را حتی در محیطهای پیچیده و پویا روانتر و طبیعیتر میسازد. مزیت دیگر چنین چیزی آن است که شخصیتهای قابل بازی هنگام حرکت در فضاهای تنگ وارد اشیا نمیشوند. جنبش NPCها هم بازسازی شده و سازندگان را قادر میسازد از ترکیب حرکات انیمیشنمحور با یک سیستم تطبیق حرکت مبتنی بر فاصله استفاده کنند.
رمدی میخواست باد فاکتور مهمی در Alan Wake 2 باشد. بنابراین آنها یک فناوری براساس Signed Distance Fields ساختند. این عملکرد Wind Boxها را درون Building Blockهایی قرار میدهد که قدرت باد را در مناطق مختلف تعیین میکند. هدف از آن دستیابی به الگوهای بادی واقعگرایانه و متنوع است.
رندرینگ Transparent هم با تغییر بزرگی مواجه شد تا جغرافیای Transparent و افکتها بهطور یکپارچه با مه ترکیب شوند. در آخر هم اینکه Ray Tracing کامل Alan Wake 2 به لطف DLSS 3.5 (Ray Reconstruction) با نورپردازی غیر مستقیم و Denoising Path Traced ترکیب شده است. Ray Tracing همچنین شاخ و برگهای دارای انیمیشن بازی را بهبود میبخشد که مبتنی بر سیستم گیاهی کاملا جدیدی بر پایه Shader است.
Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114