Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero تا 30 الی 40 ساعت طول می‌کشد؛ تایید بخش چندنفره - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero تا 30 الی 40 ساعت طول می‌کشد؛ تایید بخش چندنفره

بازی Phantom Blade Zero از استودیوی S-Game در میان تمام عناوین دیگری که طی نمایش پلی استیشن نشان داده شدند، توجه زیادی کسب کرد. این بازی هک اند اسلش برای پلی استیشن 5 و پی‌سی (استیم و Epic Games Store) منتشر می‌شود. به گزارش گیمین‌گرویتی، اکنون سازندگان اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته‌اند.

بازی Phantom Blade Zero دنباله بازی موبایلی Phantom Blade: Executioners است. شخصیت اصلی این عنوان Soul نام دارد. به او خیانت شده، آسیب دیده و دوستانش علیه وی شده‌اند. سازندگان اینگونه داستان Soul را توصیف کرده‌اند: «تصور کنید که پیش‌درآمدی برفیلم John Wick ساخته می‌شد و آن را تماشا می‌کردید. در این پیش‌درآمد، می‌بینید که John Wick دوستان جالبی دارد. سپس فیلم‌های امروزی John Wick را می‌بینید که در آن‌ها او باید تمام دوستان سابق خود را بکشد.»

داستان اصلی به تنهایی 30 الی 40 ساعت به طول می‌انجامد. با این حال، تعداد بسیار زیادی مراحل فرعی وجود دارند. سازندگان وعده محتویات زیادی برای بعد از به پایان رساندن داستان اصلی و وجود دانجن‌های مربوط به بخش چندنفره را می‌دهند. آن‌ها همچنین توضیح دادند که تمام صحنه‌های مبارزات In-Engine و واقعی بودند.
«ما برای ساخت تریلر دوربین را به حالت سینمایی‌تری در آوردیم. برخی زاویه‌ها به‌طور خاص به آن شکل بودند. بازی اصلی دوربین ثابت با وسعت دید بیشتری دارد. مبارزات بسیار واضح‌تر خواهند بود، اما به تاثیرگذاری تریلر نیستند (در غیر این‌صورت بسیار گیج کننده می‌شوند).

همچنین توضیحاتی درباره سیستم Combo Chain داده شد که در بازی‌های موبایل عملکرد خوبی داشت. سازندگان می‌گویند این سیستم با تمام کنترلرهای کنسول‌ها هم سازگاری خوبی دارد. بازیکنان مهارت‌های خود را در دو زنجیره متفاوت ویرایش و تنظیم می‌کنند. سپس با فشردن 2 دکمه کمبوهایی بسیار پیچیده و سریع را انجام می‌دهند. چنین چیزی باعث می‌شود گیم‌پلی هر کسی شبیه به یک بازیکن حرفه‌ای DMC یا Ninja Gaiden باشد. اما سازندگان می‌گویند همچنان در مرتب‌سازی ترتیب مهارت‌ها و سایر مهارت‌های مربوط به زمان‌بندی (دفع ضربات، جاخالی دادن و غیره) عمق وجود دارد.

با وجود شباهت مبارزات به مجموعه Ninja Gaiden، نقشه Phantom Blade Zero نیمه جهان‌باز خواهد بود. به جای یک مسیر خطی، از چندین مسیر متفاوت می‌توان مراحل را پیش برد. هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، اما طرح اولیه آن در سال 2017 نوشته و طراحی شد (در آن زمان تیم سازنده محدود به 2 الی 3 عضو اصلی بود). توسعه بازی اوایل سال 2022 آغاز شد.

نکته جالب توجه اینجاست با وجود اینکه در تریلر معرفی بازی فقط برای پی‌سی و پلی استیشن 5 معرفی شد، سازندگان گفته‌اند هیچ طرح انحصاری روی هیچ پلتفرمی ندارند. باید منتظر بود و دید آیا نسخه ایکس باکس سریز ایکس/اس در آینده تایید می‌شود یا نه. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *