گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Alan Wake 2 احتمالا ماه اکتبر (مهر-آبان) عرضه می‌شود

استودیوی رمدی چندین پروژه در دست ساخت دارد. در حالی که بسیاری از این پروژه‌ها هیجان‌انگیز هستند، بسیاری از طرفداران در حال حاضر انتظار بازی Alan Wake 2 را می‌کشند. این عنوان سال جاری عرضه می‌شود و با وجود اینکه سازندگان هنوز اطلاعات خاصی از آن ارائه نداده‌اند، زمان تاریخ انتشار بازی احتمالا مشخص شده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، Matthew Porretta، صداپیشه و بازیگر شخصیت اصلی Alan Wake که در این نسخه جدید هم ایفای نقش می‌کند، به‌تازگی در پادکست جدید Monsters, Madness, and Magic حضور پیدا کرد. او در طی این پادکست گفت بازی Alan Wake 2 ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) عرضه می‌شود.

وقتی از او درباره کار صداپیشگی در Alan Wake 2 پرسیده شد، وی اینگونه پاسخ داد: «من روی آن مشغول کار بوده‌ام. قرار است ماه اکتبر منتشر شود. فعلا وسط کار روی آن هستیم. در حقیقت هفته پیش در فنلاند بودم. استودیوی رمدی در آنجاست و افراد شگفت‌انگیزی دارد.

رمدی و شرکت Epic Games (ناشر بازی) هنوز تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 را مشخص نکرده‌اند. البته استودیوی رمدی بارها به مناسبت‌های مختلف تاکید کرده که سال 2023 باید انتظار عرضه آن را داشته باشیم. اوایل امسال تایید شد که بازی از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. ماه گذشته هم سازندگان اعلام کردند این پروژه به فاز نهایی تولید وارد شده است.

باید منتظر بود و دید آیا طی هفته‌‌های آتی نمایش جدیدی از بازی می‌بینیم یا نه. با توجه به اینکه رویدادهای بزرگ زیادی مثل نمایش پلی استیشن، ایکس باکس و مراسم Summer Game Fest در راه هستند، ارائه تریلر و اطلاعات جدید از Alan Wake 2 کاملا محتمل است.

بازی Alan Wake 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی در دست ساخت است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *