گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: فصل دوم انیمه‌ی Baki Hanma معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، فصل دوم Baki Hanma رسماً در حال ساخت است. مانند فصل اول انیمه، فصل دوم نیز به‌صورت انحصاری از سرویس نتفلیکس و شبکه‌ی Tokyo MX پخش خواهد شد. همزمان با معرفی فصل دوم، در صفحه‌ی توییتر رسمی Baki Hanma شش عکس تیزر نیز منتشر شد.
< div class=”raw-html-embed” ;

دنباله‌ی اصلی مجموعه‌ی Baki اولین بار در سال ۲۰۱۸ در نتفلیکس به نمایش گذاشته شد. ‌Baki Hanma اقتباسی از سومین مجموعه‌ی مانگا به‌نام Baki: Son of Ogre است. فصل اول Baki Hanma شهریور ۲۰۲۱ به صورت انحصاری از نتفلیکس پخش شد، اما همچنان در تلویزیون ژاپن در حال پخش و جمع‌بندی فصل اول است.

در فصل اول انیمه شاهد مبارزه‌ی Baki با حریفان متفاوتی بودیم از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک آخوندک ۱۰۰ کیلویی اشاره کرد. در فصل دوم اما روایت حول اتفاقاتی تحت عنوان Pickle Wars می‌چرخد که نهایتاً به مبارزه‌ی نهایی، یعنی پدر باکی می‌رسد. در تصاویر زیر می‌توانید Pickle و صحنه‌هایی از پدر باکی، Yujiro Hanma و Kaiou Retsu ببینید.

اقتباسی از مجموعه‌ی باکی به شکل بازی موبایل به  تاریخ ۱۸ مارس، ۲۷ اسفند ۲۰۲۲، تحت عنوان Baki: King of Souls در ژاپن منتشر شد. در بازی می‌توانید مبارزین مختلف را مقابل یکدیگر قرار دهید و از جنگیدن لذت ببرید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *