Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Capcom لوت باکس‌ها و مکانیک‌های گاچا را محکوم کرد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

Capcom لوت باکس‌ها و مکانیک‌های گاچا را محکوم کرد

در گذشته صرف کردن پول اضافی برای بازی که قبلا خریداری شده موضوعی بود که صنعت بازیسازی به طور گسترده از آن امتناع می‌کرد، اما امروزه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی‌ها تقریبا به یک استاندارد در این صنعت تبدیل شده است. با این حال مقاومت زیادی نیز در مورد راه‌های درآمد زایی به خصوص لوت باکس‌ها و مکانیک‌های گاچا وجود دارد و به دلیل اینکه این موارد خیلی به قمار بازی نزدیک می‌شوند مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

خوشبختانه هنوز همه ناشران به این شدت از این شیوه‌های درآمد زایی استفاده نمی‌کنند و یکی از کمپانی‌هایی که احتمالا به نگرش قدیمی کسب درآمد از بازی‌ها پایبند خواهد بود Capcom است. به گزارش گیمین‌گرویتی در طی بیانیه‌ای که در گزارش جامع ۲۰۲۰ Capcom منتشر شده بود،  این ناشر ژاپنی نحوه اجرای مکانیک‌هایی مانند لوت باکس یا گاچا را محکوم کرد و بیان داشت که لذت بردن از بازی‌های رایانه‌ای باید به دلیل سرگرم کننده بودن گیمپلی آن‌ها باشد.

” در بازار بازی‌های ژاپن، به مدت چند سال در مورد مشکل گاچا یا مکانیک‌های شبیه قمار، به خصوص در بازی‌های موبایل بحث‌هایی بوده است. لوت باکس‌های خارجی شبیه گاچا در برخی کشورها ممنوع شده است. به عنوان یک سازنده در فرهنگ سرگرمی، Capcom باور دارد که بازی‌ها باید به دلیل ارزش سرگرمی که از طریق گیم‌پلی فراهم می‌کنند، لذت برده شوند، نه بدلیل هیجان مربوط به برنده شدن در قمار. ما نمی‌خواهیم ببینیم بازی‌هایی که قرار است مردم را خوشحال کنند، تاثیری برعکس آن به دلیل هزینه‌های زیاد داشته باشند. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم تا  از اینکه مخاطبان منصفانه و سالم از بازی‌ها لذت ببرند، اطمینان حاصل کنیم.”

با اینکه لوت باکس‌ها و مکانیک‌های گاچا در مدت زمان کم به طرز حیرت آوری گسترده شده‌اند، وجود ناشرانی که هنوز موضع محکمی در این مورد اتخاذ می‌کنند مایه دلگرمی است. امیدواریم بقیه نیز همین مسیری که Capcom انتخاب کرده را در پیش بگیرند.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

4 پاسخ به “Capcom لوت باکس‌ها و مکانیک‌های گاچا را محکوم کرد”

  1. armin_the_order_1886 گفت:

    درجه سختی رو با پول میفروشه بعد لوت باکس هارو محکوم میکنه 😐

  2. armin_the_order_1886 گفت:

    درجه سختی رو با پول میفروشه بعد لوت باکس هارو محکوم میکنه 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *