گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: سونی قصد دارد بزودی Bluepoint Games را بخرد

منبعی که با تیم توسعه‌دهنده در Bluepoint Games آشناست گفته که آن‌ها هم اکنون در حال نهایی کردن قرارداد هستند. ظاهرا Demon’s Souls به نوعی “تست نهایی” برای این استدیو بود. پس با توجه به واکنش‌های مثبتی که دریافت کرده و این نکته که فرهنگ کاری Bluepoints تحسین‌برانگیز است، سونی بار دیگر برای خرید این استدیو وارد مذاکره شده‌است.

مهم‌ترین سر فصل‌های قرارداد به شرح زیر هستند:

Bluepoint Games انتظار دارد که بتواند حداقل یک IP جدید و اورجینال بسازد. نمی‌خواهد که فقط یک “استدیو برای ریمیک کردن بازی‌ها” باشد. حتی اگر باز هم ریمیک‌های بیشتری توسعه دهد. با اینکه آنها برای استقلال خود ارزش زیادی قائل هستند؛ اما می‌دانند که صنعت به سرعت در حال رشد و تحول است. آن‌ها از شراکت فعلی خود با سونی احساس خوبی دارند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که استدیو را به این غول ژاپنی بفروشند.

سونی نیز به‌شدت تحت تاثیر فرهنگ کاری Bluepoint قرار گرفته‌است؛ زیرا آن‌ها به سرعت ریمیک‌های فوق‌العاده‌ای می‌سازند. از طرف دیگر این استدیو روابط خوبی نیز با سایر استدیوهای SIE دارد. مخصوصا Sony Japan Studios که در حین توسعه دو عنوان Shadow of the Colossus و Demon’s Souls با آن‌ها همکاری داشته است. (بچه‌های Ape Escape فن برین حال کنین!) البته این نشانه‌ای مبنی بر ریمیک شدن این عنوان نیست. اما هنوز پروژه بعدی Bluepoint بعد از انتشار Demon’s Souls مشخص نشده‌است.

تخصص، مهارت و تکنولوژی که Bluepoint Games برای ساخت ریمیک‌ها در اختیار دارد، می‌تواند در سایر پروژه‌های آینده مورد استفاده قرار بگیرند. حتی اگر خودشان توسعه‌دهنده و سازنده نباشند. به عبارت دیگر، اگر مثلا تیم Asobi تصمیم بگیرند که Ape Escape را ریمیک کنند، می‌توانند از Bluepoint کمک بگیرند.

قرارداد به زودی نهایی می‌شود و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. طبق شایعات، تا ۲۸ فوریه مصادف با ۱۰ اسفند اخبار بیشتر به دستمان می‌رسند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “شایعه: سونی قصد دارد بزودی Bluepoint Games را بخرد”

  1. دیگه وقتشه. همین الانشم فقط روی کاغذ استودیوی سونی نیستن. کلی انحصاری پلی‌استیشن کار کردن.

  2. دیگه وقتشه. همین الانشم فقط روی کاغذ استودیوی سونی نیستن. کلی انحصاری پلی‌استیشن کار کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *