عنوان Outriders یک بازی شوتر و نقش‌آفرینی است که توسط استدیو People Can Fly ساخته شده و اخیرا دموی آن نیز منتشر گردید. در ابتدا همه فکر می‌کردند که یک بازی شوتر لوتر معمولی در فضا باشد. اما یکی از جنبه‌های بازی که باعث شده نظر مثبت طرفداران جلب شود، کامل بودن بازی در زمان انتشار است. پس یک عنوان سرویس محور و نیمه کاره نیست. به گزارش گیمین‌گرویتی، نکته مثبت دیگر بازی، فقدان پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌باشد. Bartek Kmita و Piotr Nowakowski که کارگردان هنری و طراح ارشد Outriders هستند، در مصاحبه با GamingBolt درباره تصمیم خود مبنی بر عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بتل‌پس صحبت کردند. «ما تصمیم گرفتیم که روش سنتی را دنبال کنیم که بازی را کامل بسازیم و به بازیکنان تحویل بدهیم و درباره پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بتل‌پس و موارد مشابه آن‌ها فکر نکنیم. در مقطعی برای ما ساده‌تر بود که درباره بازی به این صورت فکر کنیم و محصول کامل را تحویل دهیم. ما معتقدیم که بازیکنان نیز ترجیح می‌دهند که چنین بازی‌ای را بخرند.» آن‌ها در ادامه گفتند که ممکن است که در آینده استدیو People Can Fly بتل‌پس یا روشی مشابه آن‌را به بازی اضافه نماید که محتوای بیشتری را در اختیار بازیکنانی قرار دهد که تمایل دارند اوقات بیشتری را در بازی سپری کنند. نه اینکه پرداخت‌های درون برنامه‌ای کوچک و بزرگ وارد بازی شود. « البته این امکان از بین نمی‌رود که در آینده بتل‌پس یا محتوایی مشابه آن به بازی اضافه شود؛ اما نه چیزی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای. فقط محتوای بیشتری را برای گیمرهایی عرضه می‌کنیم که قصد دارند اوقات بیشتری را در دنیای ما صرف کنند. اما تا آن موقع، یک بازی کامل در اختیارمان خواهد بود. آیا قصد داریم که دنیای بازی و مکانیک‌های آن‌را گسترده‌تر کنیم؟ بله، اما نه از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای.» Outriders در تاریخ ۱ آوریل مصادف با ۱۲ فروردین برای پلتفرم‌های PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One، PC و Stadia منتشر می‌شود. علاوه بر این، همزمان با لانچ و از روز اول، از طریق Xbox Game Pass قابل دسترسی خواهد شد.