گیمینگرویتی

ثبت نام

مایکروسافت SEGA را می‌خرد؛ تئوری توطئه یا سورپرایزی قریب الوقوع؟

تئوری توطئه همیشه از مسائلی بوده که اسنان‌ها علاقه‌ی زیادی به آن نشان داده‌اند، برخی با منطقه‌ی ۵۱، برخی با “راز جذب” و برخی نیز با تخت دانستن زمین و… . اما این حرف‌ها چه ربطی به مبحث فعلی ما دارند؟ اگر تا چند روز پیش گفته می‌شد که مایکروسافت به دنبال خرید Bethesda است و بزودی آنان را زیر پرچم خود درخواهد آورد، به هیچ عنوان حرفش را قبول نمی‌کردم و او را هم جزو افراد معتقد به تئوری توطده قلمداد می‌کردم، اما پس از اتفاقی که دیروز روی داد، حال انتظار هر چیزی را از سمت هر کسی (در صنعت گیمینگ) دارم. و یکی از همین موارد جدید، شایعه‌ی جدیدی است که باز هم مایکروسافت را در تیتر اول اخبار خواهد گذاشت.

جدیدا خبری در فضای مجازی و علی الخصوص ResetEra پیچیده که مدعی است مایکروسافت در دومین سورپرایز بزرگ خود، کمپانی ژاپنی SEGA را خواهد خرید و در TGS که تنها ۲ روز تا برگزاری‌اش زمان مانده، از این خبر پرده خواهد برداشت. اما استدلال کاربران برای این ادعا چیست؟

حساب رسمی اکس باکس با انتشار تصویری از کنترلر اکس باکس، که کاملا با رنگِ سونیک (نماد SEGA) همخوانی دارد، نوشته Still iconic. حال با برداشتن حرف “S” و “onic” می‌توان به Sonic رسید که گویا دلیلی بر این ادعا است. قابل ذکر است که حتی کدِ رنگ سونیک و کنترلر اکس باکس یکسان هستند!

دومین مورد نیز برمی‌گردد به آن سمت ماجرا، یعنی حساب SEGA در توییتر. SEGA با انتشار تصویری از یک شخص که دستانش را به حالت ضربدر درآورده (نماد اکس باکس)، مطالبی راجع به فروشِ خوب و سود بالاتر نوشته است و در انتها نیز هشتگ tgs را وارد کرده است!

این در حالی است که اخیرا گفته شده بود اکس باکس یک استدیوی بزرگ ژاپنی را به تیم خود اضافه خواهد کرد و از آن زمان تاکنون هیچ چیز رسمی‌ای ندیده‌ایم. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا پس از خرید Bethesda، کمپانی بزرگ SEGA نیز به تیم سبزها ملحق می‌شود؟

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *