گیمینگرویتی

ثبت نام

سازنده‌ی Spider-Man در واکنش به انتقادات: به ما احترام بگذارید!

چندی پیش نخستین نمایش از Spider-Man Remastered را دیدیم و با کنار گذاشتن قابلیت ری تریسینگ در بازی، تغییر عمده‌ی دیگری که به چشم می‌آمد تغییر چهره‌ی پیتر پارکر در بازی بود. تغییر بازیگر این شخصیت باعث شد بسیاری از هواداران در اقدامی اعتراضی از سازندگان درخواستِ بازگرداندنِ پیتر پارکر قبلی شوند و تبعا، فضای مجازی را پر از حرف‌های خود کردند.

البته تیم سازنده نیز در همان زمان به اعتراضات واکنش نشان دادند و از کار خود دفاع کردند. اما امروز سازنده‌ی اصلی بازی در حساب توییتری‌اش خطاب به طرفداران گفت که باید احترام بیشتری به آنان بگذارند:

“خطاب به همه‌ی طرفداران عنکبوتی‌مان: کاملا از شور و علاقه‌تان به بازی ممنونیم، اما فرستادن تهدیداتی از قبیل “پیدات می‌کنیم و گیرت میندازیم! سریع‌تر بازی رو درست بکنید!” اصلا جالب نیست. با توجه به اتفاقاتی که در حال روی دادن در دنیا هستند، بیایید ما انرژی مثبت باشیم و به همدیگر احترام بگذاریم. ممنونم.”

برای متوجه شدنِ دلیل اعتراض طرفداران، می‌توانید تصویر زیر را ببینید یا به خبر اصلی مراجعه کنید:

مطمئنا فرستادن پیام تهدید و بدرفتاری با سازندگان کار جالبی نیست، و تبعا تغییر دادن چهره‌ی کاراکتر محبوبِ هواداران و نیاوردن یک دلیل مناسب نیز درخور سازندگان، مردم و کاراکتر اسپایدرمن نیست.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *