گیمینگرویتی

ثبت نام

واکنش‌های اولیه به صدای فن PS5 مثبت و نویدبخش هستند

به گزارش گیمین‌گرویتی، واکنش‌های اولیه به صدای فن PS5 نویدبخش هستند و نشریات Dengeki Online و ۴Gamer هر دو اعلام کردند که کنسول با صدای بسیار کمی کار می‌کند. حتی هنگام اجرای بازی‌های سنگین نسل بعدی‌ای مانند Godfall و Astro’s Playroom به مدت بیش از یک ساعت، صدای فن تغییری نکرده است.

کنسول‌های PS4 بارها بخاطر صدای بلند فن مورد انتقاد قرار گرفته اند. مثلا بازی God of War حتی منجر به overdrive شدن فن کنسول می‌شد. اما به گفته Dengeki Online، صدای کنسول در زمان تست به حدی کم بود که به روشن بودن کنسول شک می‌کردند.

۴Gamer نیز ادعای مشابهی کرده و توضیح داده است که گرمای هوای اطراف کنسول قابل احساس بود، اما به سختی می‌شد صدای فن‌ها را شنید. هنوز واضح نیست که سیستم خنک‌کننده کنسول چگونه کار می‌کند اما این نشریه تحت تاثیرعملکرد کنسول در محیطی با دمای ۳۰ درجه قرار گرفته است.

واضح است که برای تحسین کردن مهندسان پلی استیشن، باید منتظر شواهد بیشتر بمانیم. کنسول PS4 Pro نیز وقتی جدید بود، در ابتدا صدای بسیار کمی داشت، اما پس از چند ماه استفاده، صدای فن افزایش می‌یافت. امیدواریم که سونی اینبار یک راه حل موثرتر و دائمی‌تر به کار برده باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *