بی هیچ شکی مورد انتظارترین بازی در دست ساخت نینتندو Metroid Prime 4 میباشد. به گزارش گیمینگرویتی به نظر میآید که نینتندو قصد دارد بازی را سینماییتر و داستان محورتر از همیشه بسازد.
Retro Studios قصد دارد تا یک متخصص استوریبرد را برای این کار استخدام کند، در شرایط این آگهی استخدام درج شده که متخصص باید بتواند با کارگران سینمایی بازی به خوبی هماهنگ باشد تا به ساخت ارکان سینمایی اصلی بازی کمک کند همینطور او باید بتواند صحنههای احساسی را تعریف کند که برای هواداران طنين انداز باشد. استودیو Retro دنبال شخصی است که با خلق صحنههای جالب و نوآورانه قدرت روایت داستان را بالا ببرد.
این اولین بار است که در آگهیهای Metroid تاکید بسیاری بر صحنههای سینمایی و روایت داستانی میشود، البته مجموعهی Metroid همواره داستان قابل قبولی داشته اما هرگز بر روی داستان تمرکز نکردهاست، همینطور استخدام طراحهای گرافیکی و هنری عنواینی مانند Battlefield و Halo 4 نشان از تلاش Retro برای خلق اثری واقع گرایانهتر از همیشه دارد.
بازی Metroid Prime 4 ابتدا توسط Bandai Namco توسعه یافت اما به کیفیت مطلوب نینتندو نرسید و مراحل توسعهی آن در سال ٢٠١٩ توسط استودیوی خالق آن یعنی Retro از سر گرفته شد، این بازی در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای نینتندو سویچ منتشر خواهد شد.
0 پاسخ به “Metroid Prime 4 بسیار داستان محورتر، احساسیتر و واقع گرایانهتر از گذشته خواهد بود”
نگرانش شدم با این خبر
صحنههای سینمایی و روایت داستانی!! به خدا فیلم بخوایم بازی های سونی هست، رو گیمپلی و لول دیزاین تمرکز کنین
کاش زودتر یه تریلری چیزی میدادن ببینیم با چی طرفیم
راستش آلفا اگه بتونن هم داستان و سکانسهای سینمایی خفنی بسازن و هم توی بازی بتونن لول دیزاین و گیم پلی فوقالعادهای داشته باشن عالی میشه، متروید پتانسیل بسیار بالایی داره.
من میترسم که بازی اونقدر تغییر کنه که دیگه حس متروید بودن رو نده و به خاطر همین مثل هیلو ۴ اونقدری که حقشه دیده نشه
البته اینم بگم داستان و سکانس های سینمایی بد نیست به نظرم ولی به شرطی که حدشو رعایت کنن مثلا یه نمونش رزیدنت ۴ ، چه کات سین های خفن و داستانی ای داشت که هنوز در حدش به سختی پیدا میشه و همزمان یه گیمپلی تمام عیار هم تحویلت میداد… این بالانس رو حفظ کنن برای متروید خیلی خوب میشه
همین که حس متروید بودنو داشته باشه خوبه حالا کات سین هم اضافه کنن
گفتی botw حالا که فکرشو میکنم با زلدا هم یه همچین مسیری رو پیش گرفتن
البته نینتندو با BOTW نشون داد چطوری بلده یه بازی رو طوری عوض کنه که فنای قدیمی هم راضی باشن و پشت متروید هم اسم رترو استودیو هست این یکمی نگرانی منو کم میکنه
نگرانش شدم با این خبر
صحنههای سینمایی و روایت داستانی!! به خدا فیلم بخوایم بازی های سونی هست، رو گیمپلی و لول دیزاین تمرکز کنین
کاش زودتر یه تریلری چیزی میدادن ببینیم با چی طرفیم
راستش آلفا اگه بتونن هم داستان و سکانسهای سینمایی خفنی بسازن و هم توی بازی بتونن لول دیزاین و گیم پلی فوقالعادهای داشته باشن عالی میشه، متروید پتانسیل بسیار بالایی داره.
من میترسم که بازی اونقدر تغییر کنه که دیگه حس متروید بودن رو نده و به خاطر همین مثل هیلو ۴ اونقدری که حقشه دیده نشه
البته اینم بگم داستان و سکانس های سینمایی بد نیست به نظرم ولی به شرطی که حدشو رعایت کنن مثلا یه نمونش رزیدنت ۴ ، چه کات سین های خفن و داستانی ای داشت که هنوز در حدش به سختی پیدا میشه و همزمان یه گیمپلی تمام عیار هم تحویلت میداد… این بالانس رو حفظ کنن برای متروید خیلی خوب میشه
همین که حس متروید بودنو داشته باشه خوبه حالا کات سین هم اضافه کنن
گفتی botw حالا که فکرشو میکنم با زلدا هم یه همچین مسیری رو پیش گرفتن
البته نینتندو با BOTW نشون داد چطوری بلده یه بازی رو طوری عوض کنه که فنای قدیمی هم راضی باشن و پشت متروید هم اسم رترو استودیو هست این یکمی نگرانی منو کم میکنه