گیمینگرویتی

ثبت نام

کاراکتر خودتان در مجله شونن جامپ را بسازید!

سال گذشته مجله شونن جامپ سرویس آنلاینی (https://maker.shonenjump.com/) را عرضه کرد که به کاربران اجازه می‌داد در گوشی‌های هوشمند خود کاراکتر‌های مخصوص خودشان را در سبک و سیاق مانگای هایکیو ( Haikyu!! manga ) طراحی کنند. در دسامبر سال جاری نيز  my hero academia  به این سرویس اضافه شد و حالا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba نیز به این سرویس افزوده شده است!

ساخت کاراکتر بسیار ساده است. شما می‌توانید بخش‌های مشخص شده و حالت‌های چهره را که از کاراکترهای اصلی فرانچایز کشیده شده‌اند را در کنار هم قرار دهید تا کاراکتر منحصربه فرد خود را بسازید . و پس از آن می‌توانید کاراکتر خود را در شبکه‌های اجتماعی با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

مانگای Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba که به تازگی به پایان رسید ، با بیشترین میزان چاپ در یک دوره آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است. در دوم اکتبر زمانی که جلد ۲۲ عرضه شد، مانگا ۱۰۰ میلیون نسخه چاپ ( با احتساب نسخه دیجیتالی) را ثبت کرده بود. Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba هشتمین عنوان مجله‌ی شونن جامپ است که به ۱۰۰ میلیون نسخه کپی می رسد. پیش از این عناوین JoJo’s Bizarre Adventure , one piece , Kochikame, Dragon Ball, Naruto , bleach ,  و slam dunk نیز به آمار مشابهی در یک دوره دست پیدا کرده بودند.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *