گیمینگرویتی

ثبت نام

تاد هاوارد: انحصاری فرض کردن The Elder Scrolls 6 بسیار سخت است اما پیش از این هم قراردادهای انحصاری با مایکروسافت داشته‌ایم

در جدیدترین مصاحبه‌ی تاد هاوارد، رئیس Bethesda Studios از کمپانی بتزدا، با وبسایت GI.biz یکی از داغ‌ترین موضوعات چند مدت اخیر نیز به پیش آمد: انحصاری یا عدم انحصاری بودن Elder Scrolls 6. هاوارد در صحبت‌های خود گفت انحصاری کنسولی فرض کردن این بازی تقریبا غیرممکن و سخت است، اما پیش از این نیز قراردادهایی با مایکروسافت داشته‌ایم که به انحصاری شدن بازی یا محتویات آن منجر شده بود.

او همچنین اضافه کرد که بتزدا همیشه بازی‌های خود را به شکل کیس به کیس بررسی می‌کرده و پلتفورم مقصد را اینگونه انتخاب می‌کرده است، و در ادامه نیز به همین کار ادامه خواهد داد، ولی به عنوان بخشی از مایکروسافت!

“همیشه بازی‌هایمان را بررسی کرده‌ایم و به صورت کیس به کیس آنها را منتشر ساخته‌ایم، زین پس نیز به عنوان بخشی از مایکروسافت به همین کار ادامه خواهیم داد. آنها همیشه دید خوبی نسبت به دیگر پلتفورم‌های خارج از خانواده‌ی اکس باکس هم داشته‌اند، اما اگر به یک دهه‌ی پیش مایکروسافت نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید این امر همیشگی نبوده است.

نمی‌توانم بگویم انتهای کار به چه خواهد انجامید، اما خود ما به عنوان بتزدا نیز چنین کارهایی انجام داده‌ایم، اگر به تک تک بازی‌های Elder Scrolls نگاهی بکنید، متوجه می‌شوید که همکاری‌هایی با اکس باکس یا مایکروسافت داشته‌ایم. تمامی بازی‌های الدر اسکرولز با همکاری مایکروسافت بوده است. برای مثال، Morrowind در انحصار کنسولی اکس باکس بود، Oblivion نیز به مدتی طولانی در انحصار انان قرار داشت و DLCهای Skyrim نیز تا زمانی طولانی برای آنان و در انحصار آنان بود.

ما کاری را خواهیم کرد که بهترین شرایط ممکن برای هوادارانمان را فراهم کند، و در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که این شرایط دقیقا چه چیزی است.”

حرف‌های ۲ پهلوی تاد هاوارد چه معنایی می‌توانند داشته باشند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “تاد هاوارد: انحصاری فرض کردن The Elder Scrolls 6 بسیار سخت است اما پیش از این هم قراردادهای انحصاری با مایکروسافت داشته‌ایم”

  1. از نظر من شاید این روش رو پیش بگیرن که از انحصار زمانی استفاده کنن. چون اینجوری باعث میشه هم جذب کنسول بشه و از طرفی هم چون استدیو رو خریده بعد از اینکه از انحصار زمانی خارج بشه هر چقدر که بیشتر بفروشن خب چه بهتر بیشتر هم سود میکنن. اینجوری خیلی بیشتر سود میکنن

  2. از نظر من شاید این روش رو پیش بگیرن که از انحصار زمانی استفاده کنن. چون اینجوری باعث میشه هم جذب کنسول بشه و از طرفی هم چون استدیو رو خریده بعد از اینکه از انحصار زمانی خارج بشه هر چقدر که بیشتر بفروشن خب چه بهتر بیشتر هم سود میکنن. اینجوری خیلی بیشتر سود میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *