Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
فیل اسپنسر با یک تماس تلفی Inside را برای Xbox انحصاری زمانی کرد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر با یک تماس تلفی Inside را برای Xbox انحصاری زمانی کرد

دینو پتی، یکی از بنیان‌گذاران Playdead، فاش کرد که یک تماس شخصی مدیرعامل ایکس‌باکس منجر به یک قرارداد انحصاری با مایکروسافت برای بازی Inside شد. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۴، بازی به‌شدت تحسین شده Inside در رویداد E3 توسط خود فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس روی صحنه نمایش داده شد؛ در این رویداد، اسپنسر بازی قبلی استودیو معروف Playdead یعنی بازی Limbo را «یکی از بازی‌های موردعلاقه من در تمام دوران» نامید و ظاهراً این تحسین واقعی بود، زیرا دینو پتی، یکی از بنیان‌گذاران Playdead، اخیراً فاش کرده است که تا حد زیادی به دلیل مشارکت شخصی فیل اسپنسر بوده که استودیو سازنده بازی Inside به یک قرارداد انحصاری کوتاه‌مدت با مایکروسافت دست‌یافته بود.

پتی این ماجرا را به پادکست دانمارکی Arkaden گفت؛ جایی که او همچنین فاش کرد که قبل از تماس تلفنی اسپنسر، استودیو نزدیک به امضای قرارداد با پلی‌استیشن بود.

پتی می‌گوید: «یکی از چیزهایی که برای من مهم بود این بود که تاحدامکان به زمان‌بندی انحصاری دسترسی داشته باشیم؛ یک معامله خوب به ما ارائه شد و ما به‌نوعی با یکدیگر دست دادیم و گفتیم، خوب این عالی به نظر می رسه و ما می‌توانیم اینک کار را انجام دهیم.»

اما پس از آن اسپنسر شخصاً وارد ماجرا شد و اوضاع را به دست گرفت؛ دینو پتی این قسمت را به‌صورت زیر خلاصه می‌کند:

نمی‌دانم که او چگونه متوجه این موضوع شد، من یک شب ساعت ۸ با عرق‌گیر و شلوار راحتی نشسته بودم که ناگهان تلفنم زنگ خورد و فهمیدم فیل اسپنسر از مایکروسافت است، دیوانه‌کننده بود

او به من گفت: گوش کن، ما باید با تو معامله کنیم، به چی نیاز داری؟

و من می‌گفتم: خب، ما در واقع یک معامله خوب انجام دادیم…

نه نه، نه، نه، تو نمی‌فهمی من چه می‌گویم. من می‌توانم کاری کنم که هر چیزی اتفاق بیفتد، چه می‌خواهی؟

در نهایت، معامله با مایکروسافت برای Playdead مفید بود؛ نه‌تنها مایکروسافت مسئول بسیاری از بازاریابی بازی در نمایشگاه‌ها و کنوانسیون‌های مختلف بود، بلکه انحصار زمان‌بندی شده آن بسیار مختصر بود؛ نسخه PS4 بازی Inside تنها چند ماه پس از عرضه آن بر روی Xbox One منتشر شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *