گیمینگرویتی

ثبت نام

بیش از 7.5 میلیون نفر بازی High on Life را تجربه کردند

شرکت Squanch Games اعلام کرد بازی اول شخص High on Life توسط 7.5 میلیون نفر تجربه شده است. مشخص نشد از این آمار چند نفر بازی را خریده‌اند و چه تعداد آن را از طریق PC یا Xbox Games Pass تجربه کرده‌اند، اما به هر حال آمار به‌دست آمده تحسین برانگیز است.

بازی High on Life در دسامبر 2022 روی PC، ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس و اس عرضه شده بود. این عنوان از زمان عرضه تاکنون بسیار موفق بوده و حتی برای مدتی پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی پلتفرم استیم بود.

گزارشی در ماه دسامبر خبر از آن داد که High on Life با عبور از عناوین بزرگ دیگری مثل Minecraft و Forza Horizon 5 محبوب‌ترین بازی گیم پس در آن زمان بود. این بازی در ادامه عملکرد موفق خود به بزرگ‌ترین عرضه ترد پارتی در تاریخ ایکس باکس گیم پس تبدیل شد.

Squanch Games ماه دسامبر طی صحبت درباره موفقیت High on Life توضیح داد که افزودن بازی به لیست گیم پس به ارزش این عنوان اضافه کرد. مزیت بزرگ آوردن بازی به این سرویس آن بود که بازیکنان بیشتری آن را تجربه کردند؛ بازیکنانی که شاید حاضر نبودند برای تجربه آن مبلغی بپردازند اما به دلیل رایگان بودن آن در گیم پس به سراغ این بازی رفتند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *