گیمینگرویتی

ثبت نام

خالق God of War اطلاعاتی از استدیوی سن دیگوی سونی منتشر کرد؛ صفحه‌ای جدید از داستان‌سرایی سینماتیک

سونی استدیوهای متنوعی در سرتاسر جهان دارد که هر کدام روی عنوانی معرفی شده یا نشده کار می‌کنند، یکی از همین استدیوها شعبه San Diego می‌باشد، شعبه‌ای که به شکل مرموزانه‌ای در حال توسعه یک بازی بزرگ است و گویا زمان زیادی تا معرفی پروژه آنها باقی مانده.

به گزارش گیمین‌گرویتی، خالق و کارگردان سابق God of War یعنی David Jaffe جدیدا مصاحبه‌ای با رئیس همین استدیو داشته و توانسته اطلاعاتی به دست آورد که هم‌اکنون به اشتراک گذاشته، شما می‌توانید این جزئیات را در زیر بخوانید:

– استدیو متشکل از ۲۰۰ نفر کارمند است.

– آنها در ابتدا روی برنامه تلویزیونی Uncharted کار می‌کرده‌اند که با موتور خود بای ساخته شده بوده، اما سپس منصرف شده و پروژه را کنسل کردند.

– آنها در بازه‌ای قصد داشته‌اند God of War یا Uncharted Drake’s Fortune را توسعه دهند اما این مورد نیز لغو شده و ادامه نیافته.

– رئیس استدیو می‌گوید که در حال حاضر نمی‌تواند چیز زیادی از پروژه فعلی بگوید، اما در همین حد گفته که بازی یکی از آی‌پی‌های محبوب پلی استیشن است که سوم شخص، اکشن ادونچر و سینماتیک نیز می‌باشد، اما این عنوان چیست؟ خب، باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی کدام یک از مجموعه‌های محبوب خود را به استدیوی تازه کار San Diego سپرده.

– رئیس استدیو معتقد است که آنها روی چیزی کار می‌کنند که مرحله‌ای جدید در داستان سرایی سینماتیک را آغاز خواهد کرد. او همچنان گفته که استدیوی آنها موظف بوده هم در کمک به ساخت عناوین قدیمی و هم کار روی بازی‌های جدید مشغول باشند.

نکته جالب اینجاست که San Diego زمانی «واقعا» روی Uncharted کار می‌کرده و حال نیز بعید نیست که نسخه بعدی همین مجموعه را زیر دست داشته باشد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “خالق God of War اطلاعاتی از استدیوی سن دیگوی سونی منتشر کرد؛ صفحه‌ای جدید از داستان‌سرایی سینماتیک”

  1. armin_the_order_1886 گفت:

    شک ندارم دارن Uncharted بعدی رو میسازن کاملا مشخصه
    سوم شخص، اکشن ادونچر و سینماتیک :)))))))

  2. armin_the_order_1886 گفت:

    شک ندارم دارن Uncharted بعدی رو میسازن کاملا مشخصه
    سوم شخص، اکشن ادونچر و سینماتیک :)))))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *