گیمینگرویتی

ثبت نام

به زودی گیم‌پلی وجزئیات بیشتری درباره بازی‌های Xbox Series X|S منتشر می‌شوند

کمتر از یک ماه تا عرضه کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S باقی مانده و هنوز بحث کمبود بازی‌های انحصاری‌های نسل بعدی در زمان عرضه ادامه دارد. حداقل تا زمانی که The Medium منتشر شود، باید صبور باشیم. به گزارش گیمین‌گرویتی، به زودی اطلاعات بیشتری درباره چندین عنوان از بازی‌های لانچ و بهینه‌شده Xbox Series X|S به دستمان خواهد رسید و گیم‌پلی آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

در پست جدیدی که به تازگی در Xbox Wire منتشر شده، مدیر بازاریابی اکس‌باکس، آقای آرون گرینبرگ، درباره عناوین فرست پارتی مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ صحبت کرد و گفت:

“ما به زودی جزئیات بیشتری درباره همه بازی‌های کاملا بهینه‌سازی شده‌ای که اواخر ماه جاری و در تعطیلات امسال همزمان با عرضه Xbox Series X|S منتشر خواهند شد را به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین گیم‌پلی بیشتری از این عناوین را به نمایش خواهیم گذاشت. پس منتظر اطلاعات بیشتر بمانید.”

بازی‌هایی مانند Watch Dogs: Legion، Assassin’s Creed Valhalla، DiRT 5، Yakuza: Like a Dragon، Marvel’s Avengers، Gears 5، Destiny 2 و غیره، به عنوان بازی‌های بهینه شده برای Xbox Series X|S در زمان لانچ اعلام شده اند.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *