گیمینگرویتی

ثبت نام

Bungie از سه سال پیش تا الان در حال کار بروی عناوین جدیدی بوده است

شرکت Bungie با توسعه عنوان Destiny و تولید محتوای بسیاز زیاد برای آن، توانست در این زمینه بسیار موفق باشد.
حال بنظر می‌رسد که آن‌ها، تنها مشغول تولید محتوای الحاقی برای Destiny نمی‌باشند.
استودیو Bungie در گذشته اشتیاق خود برای کار بروی IPهای جدید ابراز کرده بود و در مصاحبه‌ای با Metro، مدیر عامل Bungie، اقای پیت پارسونز ذکر کرد که کار بر روی عناوین جدید از سه سال پیش شروع شده است.
اقای پارسونز توضیح داد که برخی تیم‌ها که حدود سه سال پیش تاسیس شده‌اند، که به رهبری برخی از اشخاص با استعداد برتر Bungie می‌باشد. اما نه برای توسعه عناوین جدید بلکه برای افزایش و پرورش اشخاص با استعداد، در داخل استودیو می‌باشد.
پارسونز اذغان کرد:« ما تقریبا از سه سال پیش شروع کردیم. جیسون و جانی اببرت و زک راسل و چند نفر از ما شروع به کار در برخی گروه‌های جدید شدیم، که تنها مختص تولید عناوین جدید نمی‌باشد.
من فکر می‌کنم که این اغلب اصطلاحاتی است که مردم از آن استفاده می کنند( اشاره به توسعه عناوین جدید).
در واقع این عملیات پیرامون این هست، که چگونه عناوین با پتانسیل بالایی توسعه دهیم؛ اما مهمتر از همه، پرورش استعدادهای جدید است».
نکته جالب اینجاست که اقای پارسونز اعلام کرد حتی اگر ساخت عناوین جدید هرگز در هنگام تأسیس این تیم‌ها مورد توجه نبوده، اما شرکت Bungie از پیشرفت محسوس که در توسعه پروژه‌های جدید وجود داشته خوشحال است، همچنین طبق صحبت‌های ایشان احتمال موفقیت این تیم‌های تازه تشکیل شده بسیار بالاتر از احتمال شکستی که در ابتدا از آن‌ها انتظار می‌فت، می‌باشد.
« ما احتمال یک شکست، در حد و اندازه این تیم‌های تازه تشکیل شده را انتظار داشتیم، اما در ادامه برای هر چیزی که در حال انجام است، نه تنها پیشرفت Destiny بلکه برای همه چیز، بسیار خوشحال و اشتیاق فراوانی برای ادامه آن داریم».
از آن‌جایی که توانستیم استعدادهای خوبی را پرورش دهیم، بنابراین این تیم‌‎ها کار خود را بسیار خوب انجام دادند.
طبق لیست شغلی که اوایل سال جاری منتشر شد، نشان می‌دهد که IP جدید استودیو Bungie، عنوانی چند نفره رقابتی همراه با شخصیت‌های کمدی می‌باشد.
اما آن‌ظور که بنظر می‌رسد، در حال حاضر شرکت Bungie برنامه‌ای برای توسعه نسخه سوم Destiny در اختیار ندارد.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

12 پاسخ به “Bungie از سه سال پیش تا الان در حال کار بروی عناوین جدیدی بوده است”

  1. MohammadReza گفت:

    هیلوهای ۳۴۳ هزار برابر بهتر از دستینی ها بود
    بانجی بعد هیلو دیگه بانجی نمیشه
    مخصوصا بدون جوزف استیتن و مارتی او دانل

    • هیلو های ۳۴۳ درحد DLC های Destiny هم نیست دوست عزیز.

      • MohammadReza گفت:

        مخصوصا دستینی ۱???
        از بس بازیشون افتضاح بود برنامه ۱۵ ساله رو ول کردن و رفتن سراغ دستیتی ۲ که بعد بازم اعتراف کردن حرکتشون از دستینی به دستینی ۲ اشتباه بود
        این DLC هاش هم متاشون ۶۵-۶۶ میشه

        بانجی دیگه بانجی قدیم نیست
        به عنوان کسی که ۲۳۰ ساعت دستینی ۲ پلی داده

        • ۲۳۰ ساعت شما در مقابل ۵-۶ هزار ساعت پلی‌تایم یک دستنی پلیر متوسط تازه، تایم یه ماه بازی کردن هم حساب نمیشه و نظرتون فاقد ارزش هست. اولا که برنامه ۱۵ ساله نبود و ۱۰ساله بود و دوما جدایی بانجی از اکتیویژن بخاطر عدم درک درست اکتیویژن از دستنی و دنیایی بود که بانجی توی ذهن داشت؛ بانجی از الآن Road map سه سال آینده‌اش هم میدونه برای بازی دستنی، حتی پوستر هاشم منتشر کرده:))))
          و از همیشه هم وضعش بهتره.
          پ.ن: دستنی ۲ پرفروش ترین بازی اکتیویژن به غیر از فرنچایز CoD روی PC هست. و کلا هم فرنچایز Destiny یکی از موفقترین فرنچایز های نسل مهم محسوب میشه.

          • MohammadReza گفت:

            هیلو ۵ و ۴ هم توی فروش خیلی موفق بودن:) و آمار فروششون از Destiny بالاتره Lol
            البته مگه این که بخوای آمار پلیرهای بازی F2P رو با فروش بازی ۶۰ دلاری مقایسه کنی Lol
            بانجی هم بعد جداییش از اکتیویژن هیچ کار خاصی نکرد جز دادن چندتا اکسپنشن با متای ۶۵-۶۶ که وقتی با اکسپنش‌های بازیای آنلاین دیگه مثل اکسپنش‌های متای ۹۱ بازی FF XIV مقایسه‌ش میکنی واکنشی جز خنده نمی‌نمونه???
            به هر حال برای بازی مثل Destiny با اون وضع لانچ هر دو نسخه‌ش ۲۳۰ ساعت هم زیادیه 🙂 مگه اینکه یه ویب بیکار باشم که بخوام بیشتر روش وقت بزارم:)
            انتظار مردم از بانجی یه بازی با متای ۹۵ بود که….
            حالا هم افراد کلیدی قدیمش همه ازش جدا شدن و به فلاکتی افتاده که داره برای شرکت‌های چینی یه بازی می‌سازه که احتمالا بازی موبایل هست
            به هر حال Halo Infinite هم میاد و یه بار دیگه توی متاکریتیک امتیازش از بازیای بانجی بیشتر میشه و سودآوری بیشتری هم می‌کنه:)
            فقط خواستم بگم امروز طراح نورپردازی TLOU2 هم به تیم اضافه شده و دیگه خیال‌ما از گرافیکش راحته

          • چون نهایت اطلاعات شما از متاکریتیک هست گفتم که، نظرتون فاقد هرگونه ارزش هست دوست عزیز. هیچ کس نمیتونست بهترین fps تاریخ رو خراب کنه جز ۳۴۳ و مایکروسافت.
            بانجی هم همونطور که گفتم بخاطر آزادی عمل و اینکه دوست داره خودش بازیش رو ببره جلو اول از مایکروسافت و بعد هم از اکتیویژن جدا شد و خودش بازیش رو منتشر میکنه.
            حالا باز بگید متای شدوکیپ ۷۰ و متای فلان…! وقتی حتی ندونی نوع ارائه کانتنت Destiny چجوری هست، باید هم با متای (!) ff و مونستر هانتر مقایسه کنی:))))

  2. MohammadReza گفت:

    هیلوهای ۳۴۳ هزار برابر بهتر از دستینی ها بود
    بانجی بعد هیلو دیگه بانجی نمیشه
    مخصوصا بدون جوزف استیتن و مارتی او دانل

    • هیلو های ۳۴۳ درحد DLC های Destiny هم نیست دوست عزیز.

      • MohammadReza گفت:

        مخصوصا دستینی ۱???
        از بس بازیشون افتضاح بود برنامه ۱۵ ساله رو ول کردن و رفتن سراغ دستیتی ۲ که بعد بازم اعتراف کردن حرکتشون از دستینی به دستینی ۲ اشتباه بود
        این DLC هاش هم متاشون ۶۵-۶۶ میشه

        بانجی دیگه بانجی قدیم نیست
        به عنوان کسی که ۲۳۰ ساعت دستینی ۲ پلی داده

        • ۲۳۰ ساعت شما در مقابل ۵-۶ هزار ساعت پلی‌تایم یک دستنی پلیر متوسط تازه، تایم یه ماه بازی کردن هم حساب نمیشه و نظرتون فاقد ارزش هست. اولا که برنامه ۱۵ ساله نبود و ۱۰ساله بود و دوما جدایی بانجی از اکتیویژن بخاطر عدم درک درست اکتیویژن از دستنی و دنیایی بود که بانجی توی ذهن داشت؛ بانجی از الآن Road map سه سال آینده‌اش هم میدونه برای بازی دستنی، حتی پوستر هاشم منتشر کرده:))))
          و از همیشه هم وضعش بهتره.
          پ.ن: دستنی ۲ پرفروش ترین بازی اکتیویژن به غیر از فرنچایز CoD روی PC هست. و کلا هم فرنچایز Destiny یکی از موفقترین فرنچایز های نسل مهم محسوب میشه.

          • MohammadReza گفت:

            هیلو ۵ و ۴ هم توی فروش خیلی موفق بودن:) و آمار فروششون از Destiny بالاتره Lol
            البته مگه این که بخوای آمار پلیرهای بازی F2P رو با فروش بازی ۶۰ دلاری مقایسه کنی Lol
            بانجی هم بعد جداییش از اکتیویژن هیچ کار خاصی نکرد جز دادن چندتا اکسپنشن با متای ۶۵-۶۶ که وقتی با اکسپنش‌های بازیای آنلاین دیگه مثل اکسپنش‌های متای ۹۱ بازی FF XIV مقایسه‌ش میکنی واکنشی جز خنده نمی‌نمونه???
            به هر حال برای بازی مثل Destiny با اون وضع لانچ هر دو نسخه‌ش ۲۳۰ ساعت هم زیادیه 🙂 مگه اینکه یه ویب بیکار باشم که بخوام بیشتر روش وقت بزارم:)
            انتظار مردم از بانجی یه بازی با متای ۹۵ بود که….
            حالا هم افراد کلیدی قدیمش همه ازش جدا شدن و به فلاکتی افتاده که داره برای شرکت‌های چینی یه بازی می‌سازه که احتمالا بازی موبایل هست
            به هر حال Halo Infinite هم میاد و یه بار دیگه توی متاکریتیک امتیازش از بازیای بانجی بیشتر میشه و سودآوری بیشتری هم می‌کنه:)
            فقط خواستم بگم امروز طراح نورپردازی TLOU2 هم به تیم اضافه شده و دیگه خیال‌ما از گرافیکش راحته

          • چون نهایت اطلاعات شما از متاکریتیک هست گفتم که، نظرتون فاقد هرگونه ارزش هست دوست عزیز. هیچ کس نمیتونست بهترین fps تاریخ رو خراب کنه جز ۳۴۳ و مایکروسافت.
            بانجی هم همونطور که گفتم بخاطر آزادی عمل و اینکه دوست داره خودش بازیش رو ببره جلو اول از مایکروسافت و بعد هم از اکتیویژن جدا شد و خودش بازیش رو منتشر میکنه.
            حالا باز بگید متای شدوکیپ ۷۰ و متای فلان…! وقتی حتی ندونی نوع ارائه کانتنت Destiny چجوری هست، باید هم با متای (!) ff و مونستر هانتر مقایسه کنی:))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *