گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

از خیابان های توکیو تا صحرای حجاز، در حالی که سراسر دنیا در برف و سرمای زمستانی فرو رفته، اینجا، در جهان انیمه زمستان ما از هر تابستانی نیز داغ تر است. عناوین مشهور و به شدت پرطرفدار بازگشته اند و استودیو های خوش آوازه نیز با انیمه های خوش آب و رنگ و جدید خود شور و هیجان دوافزونی به این فصل بخشیده اند. در میان این همه هیاهو و کولاک عناوین جدید و قدیمی، ما برایتان چندی از جذابترین انیمه های فصل را دست چین کرده ایم که برای تماشا به شما معرفی کنیم. پس با گیمین گرویتی همراه باشید.

 

 

 

 

Akebi’s Sailor Uniform

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

Akebi’s Sailor Uniform خلاصه داستان خیلی ساده ولی جالبی دارد. آکبی کومیچی دختر ساده دلی است که در یک منطقه روستایی ژاپن زندگی آرامی را سپری می‌کند؛ تا این که موفق به کسب جواز ورود به یکی از با اعتبار‌ترین مدارس راهنمایی ژاپن می‌شود: آکادمی روبای. آکبی پاکدل داستان ما در حالی وارد آکادمی روبای می‌شود که دو آرزو بیشتر ندارد. اول این که بتواند همیشه در مدرسه لباس ملوانی محبوب خود را بپوشد و دیگری این که بتواند کلی رفیق و دوست پیدا کند؛ اهدافی که خیلی سریع داستان به ما می‌فهماند با هم در تضاد هستند، چرا که روپوش رسمی آکادمی روبای یک روپوش یک تکه سیاه است که با لباس ملوانی سفید رنگ آکبی تضاد شدیدی دارد و باعث تو چشم رفتن آکبی در تمام آکادمی می‌شود. به همین صورت زندگی عجیب و غریب آکبی خانم داستان ما آغاز می‌شود؛ فرمولی که برای یکی از قشنگ‌ترین انیمه‌های Slice of Life این فصل به نظر می‌رسد قرار است حسابی جواب دهد. ساخت انیمه دست استدیوی Clover Works است که از لحاظ بصری و تکنیکی ید طولانی‌ای در خلق بهترین انیمه‌های فصلی دارند. اما از طرف دیگر آن چنان در زمینه اقتباس داستانی از منابع، وارد نبوده و سابقه خوبی در این زمینه ندارند (فاجعه فصل دوم The Promised Neverland). لذا با احتیاط به سراغ این انیمه بروید که ممکن است در قسمت‌های آخرش حسابی چپترهای منتشر شده از مانگا را پشت سر بگذارد تا به انتهای داستان برسد.

 

 

 

 

Attack on Titan Season 4 Part 2

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

پس از حواشي فراوان مبنی بر تغییر استودیوی اقتباس‌کننده حمله به تایتان، پارت اول فصل نهایی انیمه در زمستان سال گذشته پخش شد و با هجم عظیمی از نظرات مثبت و منفی مواجه شد. اکثریت هواداران از کیفیت انیمه راضی بودند و نوآوری‌های ماپا در روند ساخت سریال را تحسین کردند. از سمتی دیگر عده‌ی قابل توجهی از تماشاگران اعتراضات جدی نسبت به کیفیت ساخت انیمه داشتند و در فضای مجازی به شدت استودیو ماپا را مورد نقد قرار دادند. اما فارغ از همه این جنجال‌ها، اتک آن تایتان حالا به ایستگاه آخر خود رسیده است اما باید گفت هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

پارت دوم فصل نهایی اتک آن تایتان 12 قسمت دارد و آن طور که به نظر می‌رسد تا چپتر 131 مانگا را پوشش خواهد داد. پس احتمال این وجود دارد که استودیو ماپا قصد داشته باشد که چپترهای نهایی و به‌شدت مهم داستان را در قالب یک انیمه سینمایی عرضه کند. با توجه به سابقه درخشان ماپا در اقتباس‌های سینمایی، انیمه سینمایی حمله به تایتان احتمالا از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار خواهد بود. از آن رو که حمله به تایتان طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد، باید گفت که فروش یک انیمه سینمایی از این سری، سودآوری تضمین شده‌ای برای استودیو و کمپانی سازنده خواهد داشت پس قطعا ساخت یک سینمایی به عنوان یک گزینه جذاب در گوشه‌ای از ذهن سازندگان سری خواهد بود؛ کما این‌که این احتمال وجود دارد که همین الان روند تولیدش نیز آغاز شده باشد.

 

 

 

 

Blue Thermal

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

مانگای «حرارت آبی» با نام کامل «حرارت آبی: فستیوال ورزشی کلوپ هوانوردی دانشگاه آونوجی» (Blue Thermal: Aonagi College Sports Festival Aviation Club) نام یک انیمه سینمایی است که از روی یک مانگا با همین نام اقتباس شده و در زمستان 2022 منتشر می‌شود. این مانگا توسط Kana Ozawa در سبک درام نوشته شده و از آپریل 2015 تا نوامبر 2017 در ماهنامه‌ی Seinen manga به چاپ رسید و در نهایت همه قسمت‌های آن در 5 جلد گردآوری شد.

داستان حرارت آبی در رابطه با دختری به نام تاماکی سورو (Tamaki Tsur)، دانشجوی سال اول دانشگاه آئوناگی است. تاماکی در دوران دبیرستان به والیبال علاقه داشت اما پس از این که توسط عشقش مورد پذیرش واقع نشد، در دانشگاه به گروه تنیس پیوست. یک روز در حالی که تمرین می‌کرد به شکل تصادفی با توپ تنیس دایسوکه (Daisuke) را مورد هدف قرار داد. دایسوکه که در حال حمل یک گلایدر بود آسیب دید و به گلایدر نیز خسارت وارد شد. تاماکی که توانایی پرداخت خسارت را نداشت مجبور شد برای جبران ماجرا به باشگاه هوانوردی کمک کند و همین موضوع باعث شد زندگی جدیدی آغاز کند.

ساخت انیمه سینمایی حرارت آبی را شرکت Telecom Animation بر عهده دارد. این شرکت را طرفداران انیمه با آثار معروفی همچون Lupin the 3rd، Phantasy Star Online 2: The Animationو Tower of God می‌شناسند. این انیمه 13 اسفند 1400 به نمایش در می‌آید.

 

 

 

 

DEEMO: Memorial Keys

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

انیمه‌ها معمولا یا از روی آثاری مانند مانگاها و رمان‌ها اقتباس می‌شوند و در بقیه موارد اکثرا اورجینال هستند. اما هر چند وقت یک‌بار شاهد ساخت انیمه‌هایی که ریشه در جهان گیم داشته باشند نیز هستیم. Deemo the Movieهم یکی از آن استثنا هاست. دیمو شخصیت اسرارآمیز داستان به تنهایی در یک قلعه قدیمی زندگی می‌کند، تا یک روز دخترکی از آسمان پایین می‌افتد؛ دختری که نمی داند کیست و یا از کجا آمده است. دیمو تصمیم می‌گیرد به دخترک کمک کند تا به جهان خود برگردد. در تلاش برای کمک به دخترک، به درختی برمی‌خورد که پیانویی بر بالای خود دارد و با هر بار نواختن آن، درخت نیز شروع به رشد کردن می‌کند. دیمو در اصل یک سری بازی در ژانر  Rhythm Video Gameهست که اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۳ برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد و پس از مدتی نسخه‌های بعدی‌اش برای کنسول‌های بازی هم‌چون ویتا، سوییچ و پلی‌استیشن چهار نیز به بازار آمد. فوجیساکو جونیچی که کارگردانی و نویسندگی فیلم را به عهده دارد پیش از این یک مانگای پیش درآمد از دیمو را نیز منتشر کرده بود. استودیوی مشهور Production I.G به همراه استودیو Signal MD  که  تولید انیمه Platinum End را در فصل گذشته برعهده داشت، کار ساخت این سینمایی را در دست دارند.

 

 

 

 

Dolls’ Frontline

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

در رشد روز افزون محبوبیت بازی‌های گاچا در ژاپن و حتی خارج از ژاپن نباید شکی وجود داشته باشد. عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند ولی بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها، شیوه‌های بازاریابی و تبلیغ این بازی هاست. در واقع ساخت انیمه‌ها به عنوان ابزار تبلیغاتی یکی از روش‌های کلاسیک برای تبلیغ بازی‌های گاچا در ژاپن به حساب می‌آید. پیش از این اثر شگرف این مدل تبلیغات را در مورد Uma Musume و دو فصل انیمه‌اش دیده‌ای (که فصل دومش همین سال 2021 منتشر شد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت). جدیدترین انیمه پیش رو در سال جاری که اقتباس از یک بازی گاچا است، Dolls’ Frontline است. اثری که اقتباس از بازی گاچایی به نام Girls’ Frontline بوده و روایتگر دنیایی پساآخرالزمانی بعد از وقوع جنگ جهانی سوم است؛ دنیای مخروبه‌ای که سازمان‌های اسلحه‌سازی مختلف در آن هنوز در حال نبرد با یکدیگر‌ هستند. مهم‌ترین ابزار مبارزه‌ای این سازمان‌ها نیز روبات‌های اندرویدی به شکل دختران جوان هستند که با نام Tactical Doll دسته بندی می‌شوند. داستان انیمه روایتگر قصه این دختران رباتی است که هر کدام نماینده یک اسلحه گرم هستند. کانسپت و دنیای Dolls’ Frontline کمی برای من که از دنیای بازی اطلاعات کافی ندارم گنگ و پیچیده است ولی اگر به نبردهای نظامی با چاشنی دختران انیمه‌ای علاقه دارید، این انیمه می‌تواند مورد جالبی برای دنبال کردن در این فصل باشد.

 

 

 

 

Fruits Basket: Prelude

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

انیمه «سبد میوه‌ها» از سال 2019 در سه فصل بر اساس مانگای پرطرفداری با همین نام ساخته شد و به موفقیت بزرگی دست یافت. این مانگا توسط ناتسوکی تاکایا (Natsuki Takaya) در سبک برش زندگی و ماورالطبیعه نوشته شد و انتشارات Hakusensha آن را در مجله Hana to Yume به چاپ رساند. از طرفی ساخت این سه فصل را شرکت TMS Entertainment بر عهده داشت. در کارنامه این شرکت می‌توان آثاری همچون Dr. Stone، Megalo Box، Detective Conan و ReLIFE را مشاهده کرد.

پس از موفقیت سه فصل اول سبد میوه‌ها، شرکت TMS Entertainment اعلام کرد یک سینمایی نیز با نام Fruits Basket: Prelude برای این مجموعه در دست ساخت قرار دارد. داستان این فیلم روی کیوکو و کاتسویا و روابط میان این دو، والدین فقید توهرو هوندا متمرکز است. در این فیلم همچنین صحنه‌هایی جدید و ویژه به نمایش در می‌آیند که پایان داستان و وقایع پس از فصل آخر انیمه را به تصویر می‌کشند. صحنه‌هایی که به طور ویژه توسط تاکایا نوشته شده است. انیمه سینمایی Fruits Basket: Prelude در 18 بهمن 1400 پخش خواهد شد.

 

 

 

 

Love of kill

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

انیمه‌ی Love of Kill اقتباسی است از مجموعه مانگای «Fe» که از سال ۲۰۱۵ در مجله‌ی Monthly Comic Gene منتشر می‌شد. پیش‌تر در دسامبر ۲۰۲۰ انیمه‌ی  Love of Kill  معرفی شد.

داستان انیمه درباره‌ی آدمکشی قراردادی است؛ زنی به نام Chateau Dankworth که استخدام شده تا قاتلی به نام Song Ryang-Ho را بکشد. اما زمانی که این دو بالاخره یکدیگر را می‌بینند، مرد به Chateau می‌گوید که قصد کشتن او را ندارد و در عوض امید آن دارد که دل دختر را بدست آورد و از Chateau  می‌خواهد که با او سر قرار برود. داستان اما به اینجا ختم نمی‌شود. در تریلر منتشر شده از  Love of Kill  اشاره‌ای به گذشته‌ی پیچیده و مرموز  Chateau  می‌شود؛ تصاویری از حادثه‌ای در زمان کودکی او نشان داده می‌شود. او در ماشینی که تصادف کرده و در  حالی که حافظه‌اش را از دست داده و فقط نام خود را به یاد دارد، پیدا می‌شود. در صحنه‌ی تصادف  پسرکی نیز در ماشین پیدا می‌شود؛ با شناسنامه‌ای که اسم  Song Ryang-Ho  روی آن درج شده. معمای حادثه‌ی تصادف و اینکه چه ارتباطی بین این دو نفر وجود دارد مسایٔلی است که انیمه‌ به آن خواهد  پرداخت. به این ترتیب، انیمه‌ی اکشن-عاشقانه‌ی  Love of Kill نوید داستانی مملو از پیچیدگی می‌دهد.

Love of Kill توسط استودیو Platinum Vision و به کارگردانی آقای Hideaki Oba ساخته شده است. از عنوان‌های قبلی استودیو می‌شود به Kono Oto Tomare و Saiyuuki Reload Blast و از کار‌های قبلی آقای Oba می‌شود به همکاری در Hellsing Ultimate و D.Gray Man اشاره کرد. لازم به ذکر است، صداپیشه‌ی کاراکتر  Chateau Dankworth  خانم سائوری اونیشی است که در انیمه‌ی Sonny Boy، صدا پیشه‌ی Nazomi نیز بوده است.

 

 

 

 

My Dress-Up Darling

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

واکانا گوجو—وارث تجارت خانوادگی خود در ساخت عروسک‌های سنتی ژاپنی—نوجوانی دبیرستانی است که به تنهایی با پدربزرگ خود زندگی می‌کند. گوجو که به خاطر وقایعی در دوران کودکی‌اش منزوی شده، تنها دل‌گرمی خود را در ساخت همان عروسک‌های سنتی می‌بیند؛ پیشه‌ای که هنوز راه درازی برای حرفه‌ای شدن در آن پیش‌رو دارد، اما چندان هم خام و بی‌تجربه نیست. در حقیفت مهارت اصلی او ساخت لباس‌های زینتی عروسک هاست؛ مهارتی که به صورت اتفاقی توسط هم‌کلاسی زیبا و جذابش، مارین کیتاگاوا کشف می‌شود. مارین هیجان‌زده از یافتن راز واکانا، یک حقیقت را با او درمیان می گذارد: مارین شیفته کاسپلی شخصیت‌های بازی‌های بزرگسالانه است و از واکانا درخواست می‌کند که یک لباس برایش بدوزد. داستان اورجینال انیمه یک اقتباس از مانگایی به همین نام (Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru)  اثر شینیچی فوکودا است که پیش از این هم چند اثر در ژانرهای کمدی، مدرسه‌ای و تاریخی نوشته بود اما آخرین اثرش بسیار بیشتر از بقیه مورد اقبال و توجه مخاطبان قرار گرفت.

با توجه به تریلرهایی که از انیمه منتشر شد، به نظر می‌رسد My Dress-Up Darling از آرت جذاب و کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ همان چیزی که از یک استودیوی برجسته مانند clover works انتظار می‌رود. اسم‌های شناخته شده‌ای در لیست سازندگان انیمه به چشم نمی‌خورد و این‌گونه که مشهود است، استودیو با قرار دادن یک تیم ناآشنا اما باتجربه بخت خود را آزموده است.

 

 

 

 

Police in a Pod

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

پلیس در یک محفظه یک عنوان مانگا در ژانر کمدی به نویسندگی و طراحی میکو یاسو (Miku Yasu) است که از نوامبر 2017 تا به امروز در مجله صبحگاهی کودانشا درحال انتشار است. این مانگا در شصت و ششمین جشنواره مانگای شوگاکوکان در بخش عمومی این رویداد برنده جایزه شده است. از این عنوان نیز یک سریال تلویزیونی اقتباس شده است که از جولای تا سپتامبر 2021 از شبکه نیپون (Nippon TV) پخش شد؛ همچنین یک سریال انیمه ای از این عنوان مانگا نیز در دست اقتباس است که به زودی در ژانویه 2021 به روی آنتن خواهد رفت. اقتباس انیمه‌ای این عنوان عنوان به دست استودیوی مشهور و شناخته شده مدهاوس (MadHouse) در دست ساخت است و از کارهای شاخص این استودیو می­توان به عناوین دفترچه­ی مرگ (DeathNote)، پاپریکا (Paprika)، لاگون سیاه (Black Lagoon)، فرزندان گرگ  (Wolf Children)، آبی تمام­عیار (Perfect Blue) و شهر گناه (Wicked City) اشاره کرد.

کارگردانی این عنوان توسط ساتو یوزو (Satou Yuuzou) که در ساخت عناوینی مانند ناروتو، کلیمور، دفترچه مرگ، حمله به تایتان مشارکت داشته است، ساخته خواهد شد. نویسندگی این عنوان نیز توسط ریونوسوکه کینگستو (Ryunosuke Kingetsu) نوشته می­شود. نقش اول این عنوان که کاوایی مای (Kawaii Mai) نام دارد توسط شیون واکایاما (Shion Wakayama) صداپیشگی شده است که شاخص‌ترین صداپیشگی­اش تا به امروز در نقش آزورا در انیمه­ی دکتر سنگ (Dr.Stone) است.

خلاصه­ی این انیمه به شرح زیر است که افسر پلیس زنی به نام کاوایی به اندازه کافی شغلش را تحمل کرده است و دیگر از شغل خودش لذتی نمی­برد. او که تقریبا در شرف استعفا بود به دلیل اتفاق غیرمترقبه­ای دست نگاه داشت؛ او با مدیر زن جدید پاسگاهش آشنا شد! و هنگامی که مقداری زمان را با این مدل زیبا گذراند، کاوایی فهمید که شاید نباید از افسر پلیس بودن دست بکشد.

 

 

 

 

Requiem of the Rose King

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

در لیست انیمه‌های زمستان امسال، فقط اقتباس‌های دقیق از مانگاها و رمان‌ها حضور ندارند. Requiem of the Rose King یک اقتباس آزاد از نمایشنامه شکسپیر، هنری چهارم است. داستان انیمه در انگلستان قرون وسطی روایت می‌شود؛ جایی که خاندان سلطنتی و دوک‌ها از هیچ حرکتی برای تصاحب تاج پادشاهی دست برنمی‌دارند. این میان دوک یورک بعد از یک سری جنگ‌های داخلی موفق می‌شود تا هنری چهارم را از سلطنت خلع کرده و تاج پادشاهی را روی سر خود بگذارد. سال‌ها گذشته و شخصیت اصلی ما ریچارد پلانتاجنت—فرزند سوم دوک یورک—وارد داستان می‌شود. ریچارد سوم به خاطر بدن نحیف و نداشتن هیچ هویت جنسی—بدون این که معلوم باشد زن است یا مرد—بلافاصله مورد هجمه درباری‌ها و علی الخصوص مادر خود قرار می‌گیرد و همه او را موجودی شیطان صفت خطاب می‌کنند. نفرت تبدیل به لغت کلیدی‌ای می‌شود که کودکی ریچارد را تعریف می‌کند و بدن و مغزش جوری رشد می‌کند که نسبت به کلمه شیطان حساسیت پیدا می‌کند. با این حال با روی برگرداندن چرخ فلک نسبت به دوک یورک، خاندان وی تحت خطر شدیدی قرار می‌گیرد و این بار نوبت به ریچارد سوم داستان ما می‌رسد تا طی روایتی پرمخاطره خانواده نه چندان دوست داشتنی خود را از مهلکه‌ای که در آن گرفتار شده اند نجات دهد و اعتبار را به اسم خود بازگرداند.

Requiem of the Rose King از مانگایی با همین نام اقتباس شده و استدیوی سازنده آن J.C Staff است که Fairy Tail و Shoukgeki no Souma از دیگر کارهای این استدیوست. علی رغم آرت استایل به شدت پرجزئیات و دوست داشتنی مانگا، به نظر نمی آید انیمه آن چنان از لحاظ ظاهری چیز به خصوصی باشد که کمی آن را ناامید کننده می‌کند. با این وجود داستان پیچیده و پرمخاطره مانگا و ستینگ انگلستان قرون وسطا می‌تواند به تنهایی این انیمه را به یکی از بهترین خروجی‌های این فصل برای بسیاری از افراد تبدیل کند.

 

 

 

 

 

 

Sabikui Bisco

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

انیمه «سابیکیو بیسکو» داستان یک ژاپن پسا-آخرالزمانی و بیابانی را روایت می‌کند که به طور پیوسته گرفتار طوفان می‌شود. همه‌ی موجودات زنده و غیر زنده تحت تأثیر این طوفان و یک بیماری قرار گرفته‌اند. مردم ژاپن باور دارند این فاجعه جهانی براثر انتشار هاگ قارچی به نام «قارچ انسان‌خوار» به وجود آمده است.

شخصیت اصلی داستان بیسکو آکاباشی (Bisco Akanoshi) نام دارد و به «انسان قارچ‌خوار» (Man-Eating Mushroom) معروف است. بیسکو به ظاهر یک مجرم تحت تعقیب است که تیرهایش به هرجایی برخورد می‌کند بلافاصله قارچ‌ها در آن ناحیه شروع به رشد می‌کنند؛ اما در واقع بیسکو به دنبال نوعی قارچ افسانه‌ای به نام سابیکیو است تا بتواند زمین را به کمک آن دوباره به روزهای سر سبز و عادی خود بازگرداند.

سابیکیو بیسکو بر اساس لایت ناولی با همین نام نوشته شینجی کوبکوبو (Shinji Cobkubo) و تصویرگری کی آکاگاشی (K Akagashi) در سبک اکشن ماجراجویی و فانتزی ایجاد شده است. این لایت ناول توسط شرکت «Asci Media Works» از مارس 2018 و در 8 جلد در مجله «Dengeki Bunko» به چاپ رسید.

ساخت انیمه این مانگا را شرکت OZ بر عهده دارد. در کارنامه این شرکت آثار بسیاری مانند Gintima، Mobile Suit Gundam Hathaway، Mob Psycho 100 II دیده می‌شود. این انیمه قرار است از 21 دی 1400 پخش شود.

 

 

 

 

Tales of Luminaria: The Fateful Crossroad

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

فرنچایز «Tales of» از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی‌ است. سپتامبر سال گذشته—همزمان با معرفی عنوان جدید فرنچایز برای تلفن‌های همراه—کمپانی Bandai Namco، اقتباس انیمه سینمایی از این عنوان یعنی Tales of Luminaria را نیز معرفی کرد. استودیو Kamikaze Douga پروژه‌ی ساخت انیمه را عهده گرفت که از کارهای قبلی آن‌ها می‌توان به JoJo no Kimyou na Bouken و Ninja Batman اشاره کرد. بر اساس سایت رسمی Tales of Luminaria، در این انیمه‌ی سینمایی شاهد روایت ۲۵ پروتاگونیست، به روش خاص داستان‌سرایی مجموعه‌ی «Tales of» خواهیم بود.

سال‌های دور در سرزمین، موجوداتی غول‌آسا زندگی می‌کردند. از باقیمانده‌ی آن‌ها منبع قدرتی یه نام Mana به وجود آمد و به دنبال این امر کسانی که به دنبال چنین قدرتی بودند، به استخراج این منبع قدرت روی ‌آوردند. سال‌ها بعد جامعه‌های مردمی گسترش پیدا کردند و نام Primodial را برای موجودات قدیمی عول‌آسا برگزیدند. انسان‌ها تمدن خود را حول این موجودات ایجاد کردند و عصر پرستش Primodialها آغاز شد. حالا اما جنگ بین دو گروه بزرگ در گرفته است: Gilidan Empire که به قدرت تکنولوژی خود متکی بودند—که ثمره‌ی بهره‌مندی از «Mana» بود—و  اتحادیه‌ی کشور‌هایی که هنوز Primodials را پرستش می‌کردند به نام Jerle Federation. در حالی که شعله‌های جنگ در حال سوزاندن شهر‌ها است، داستان از جایی شروع می‌شود که شوالیه‌ای جوان از Jerle Federation به نام Leo که هنوز در حال گزراندن دوره‌ی آموزشی خود است. به کمک مربی و دوستان خود راهی انجام ماموریتی می‌شود.

صداپیشگی Leo توسط Aron Dismuke انجام شده است که با صداپیشگی در نقش Alphons در Full metal Alchemist و همچنین Yokai در Mushi shi نامی آشنا در صنعت انیمه دارد. در جمع صدا‌پیشه‌های انیمه اسامی درخشان دیگری نیز به چشم می‌خورد: Eric Vale که در Tokyo Ghoul، One Piece، Seraph of the End و بسیاری دیگر از انیمه‌های نام آشنا، صداپیشگی کرده است. Tales of Luminaria: The Fateful Crossroad به تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ پخش می‌شود.

 

 

 

 

Tokyo 24th Ward

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

در بندر توکیو یک منطقه ویژه اجرایی در قالب یک جزیره مصنوعی وجود دارد که به محدوده بیست و چهارم مشهور است. Shuta، Ran و Koki هر سه روی این جزیره به دنیا آمده‌اند و با این‌که خانواده، ترجیحات و اخلاقیات متفاوتی با هم داشتند، در دوران کودکی به دوستان صمیمی هم‌دیگر تبدیل شدند. تا اینکه یک حادثه، رابطه آن ها را برای همیشه تغییر داد. سالها پس از آن رخداد، این سه دوست دوباره  به صورت اتفاقی با هم ملاقات می‌کنند. همان موقع تماسی از یک دوست با آن‌ها گرفته می‌شود و به آن‌ها می‌گوید حالا باید برا آینده تصیمی بگیرند.

استودیو  Clover Worksتولید انیمه  Tokyo 24th Ward را  برعهده داشته و آقای نائوکاتسو سودا نیز در جایگاه کارگردان انیمه قرار دارد. اسمی که طرفداران پر و پا قرص جوجو به خوبی آن را می‌شناسند. نائوکاتسو با کارگردانی پارت‌های یکم، سوم، چهارم و پنجم انیمه ماجراجویی‌های عجیب جوجو، اسم و رسمی در صنعت انیمه برای خود کسب کرد و حالا با برعهده گرفتن کارگردانی این انیمه دست به تجربه‌ی جدیدی زده است. با توجه به تیزرها و تریلرهای پخش شده به نظر می‌رسد  انیمه  Tokyo 24th Ward از آرت چشم‌نوازی که می‌تواند نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند و کست مناسب و توانمندی برای صداپیشگی شخصیت‌ها برخوردار است. به جز تاریخ پخش که برای ابتدای ژانویه سال میلادی جدید تنظیم شده، اطلاعات بیشتری هنوز از این انیمه منتشر نشده است.

 

 

 

 

Tribe nine

انیمه‌های مورد انتظار زمستان 1400

Tribe Nine یک فرنچایز چند رسانه‌ای ژاپنی است که توسط آقای Kazutaka Kodaka ساخته شده است و شامل یک بازی نقش‌آفرینی برای تلفن‌های همراه، انیمه و همچنین WebToon است. آقای کوداکا به عنوان کارگردان بازی و همچنین نویسنده‌ی مانگا شناخته شده است. از بازی‌هایی که آقای کوداکا در آن مشارکت داشته‌اند، می‌توان مجموعه‌ی Dragon Ball Z و World’s End Club و در زمینه‌ی انیمه می‌توان به مجموعه‌ی Danganronpa اشاره کرد.

داستان انیمه‌ی Tribe Nine در Neo Tokyo Country روایت می‌شود در حالی که طایفه‌های (Tribes) مختلف برای محکم کردن جایگاه خود با هم درگیر می‌شوند. دولت برای جلوگیری از گسترش درگیری‌ها و کنترل ماجرا، قانونی تحت عنوان XB Law وضع می‌کند تا هر مشکلی بین طایفه‌ها که اکثراً شامل جوانان بودند، در مسابقات بیس‌بال حل و فصل شود. این مسابقات که در واقع حکم دوئل بین افراد را دارد، نه در زمین بیس‌بال بلکه در خیابان‌های توکیو برگزار می‌شود. داستان حول شخصیتی ضعیف به نام Haro Shirogane و Taiga که به دنبال قوی شدن از سرزمینی دور آمده است، می‌چرخد و انیمه روایت طغیان بر علیه شخصی است که قصد دارد همه‌ی طایفه‌ها را کنترل کند. این مسابقات حساس و خشن بیس‌بال چند نکته‌ی مهم دارد: بازنده باید از برنده اطاعت کند، مسابقات در تاریکی شب برگزار می‌شوند، کل شهر می‌تواند زمین مسابقه باشد، HomeRun وجود ندارد، زد و خورد ایرادی ندارد و بازیکنان می‌توانند از XB Gear برای افزایش قدرت جسمانی استفاده کنند. اما این نکات فقط بخشی از ماجرا است.

استودیو Liden Film که سابقه‌ی کار در انیمه‌های مانند Tokyo Revengers و Arslan Senki را دارد،  مسیولیت ساخت انیمه‌ی «Tribe Nine» را نیز عهده دار است. Tribe Nine در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ پخش می‌شود.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *