گیمینگرویتی

ثبت نام
انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

بر خلاف ماهیت سرد و مرطوبش، فصل پاییز گرما و شور خاصی برای انیمه باز ها دارد. شروع پخش انیمه‌های جدید، ادامه یافتن سری های قدیمی و اکران سینمایی‌های تازه پاییز را به یک فصل هیجان انگیز برای طرفداران انیمه تبدیل کرده است. امسال هم پس از یک تابستان کم رمق، انیمه‌های موردانتظار و جالب زیادی در راه هستند تا تنور فصل پاییز را حسابی گرم کنند. ما از بین تمامی  این عناوین جذاب پنج انیمه را دست‌چین کرده‌ایم تا برای تماشا به شما معرفی کنیم. پس با گیمین گرویتی همراه باشید.

 

 

KOMI-SAN can’t communicate

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

کومی سان نمیتونه ارتباط برقرار کنه (KOMI-SAN can’t communicate) مانگایی در ژانر کمدی مدرسه‌ای اثر «توموهیتو اودا» است. داستان درباره شوکو کومی، دختری قد بلند، به شدت زیبا، با وقار و مورد توجه و محبت همگان است. اما در پشت این ظاهر فریبنده  کومی شوکو با مشکل ناراحت کننده‌ای  دست و پنجه نرم می‌کند. او قادر به ارتباط برقرار کردن با دیگران نیست و در حقیقت با هیچ کس نمی تواند صحبت کند! به همین دلیل نمی تواند هیچ دوستی برای خودش پیدا کند. تا اینکه با پسری ساده و عادی به نام «تادانو» آشنا شده و از آن به بعد همه چیز به مرور تغییر می‌کند. انتشار مانگای این اثر از سال 2016 در مجله shounen Sunday  آغاز شد و از آن زمان تا کنون محبوبیت بسیاری در میان مانگاخوان ها و انیمه بازها پیدا کرده است. چندی پیش خبر اقتباس انیمه ای این مانگا منتشر شد و حسابی طرفداران این اثر جذاب را ذوق زده کرد. ساخت انیمه کومی سان بر عهده استودیو OML بوده و برسرک 1997 و همچنین سری پوکمون از عناوین نام آشنایی هستند که در کارنامه این استودیوی قدیمی و کارکشته به چشم می خورند.

 

 

 

Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation Part 2

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

فصل اول انیمه که در ابتدای سال میلادی جاری پخش شد به مانند لایت ناول ( سبکی از داستان بلند ژاپنی با قشر هدف دانش‌آموزان دبیرستانی) خود و حتی بسیار بیشتر از آن مورد توجه و علاقه بینندگان قرار گرفت به طوری که همان زمان تولید فصل دوم انیمه نیز تایید شد. تناسخ یک بیکار (Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation) لایت ناولی نوشته ریفیوجین نا ماگونوته است که از سال 2012 انتشارش در سایتی مخصوص مطالعه وب ناول به نام Shōsetsuka ni Narō آغاز شد و تا سال 2015 ادامه یافت و  در سال 2014 شرکت media factory چاپ  فیزیکی جلد اول ناول را شروع کرد. داستان انیمه درباره مردی بیکار و ناامید است که به دنیایی جدید تناسخ پیدا می‌کند در حالی که خاطرات گذشته خود را به همراه دارد. دنیای جدید هیجان انگیز، جذاب و پرمخاطره است و کاراکتر اصلی داستان حال که فرصتی دوباره را رو به روی خود می بیند تصمیم می گیرد تمام تلاشش را برای یک زندگی بهتر به کار بگیرد. همچون فصل پیش استودیو بیند (studio bind) ساخت ادامه این انیمه را بر عهده دارد. پیش از این در گیمین گرویتی به تفصیل به نقد و بررسی فصل اول این انیمه پرداختیم.

 

 

 

Platinum end

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

«میرای کاکه‌هاشی» جوان پس از فوت والدینش با خویشاوندان نه چندان خوش رفتارش زندگی می کند. او که هنوز به خاطر مرگ آنان غمگین و افسرده است تصمیم به خودکشی می گیرد. اما در لحظه ی آخر توسط یک دختر اسرارآمیز نجات پیدا می‌کند. دختری که ادعا می کند فرشته نگهبان اوست و آمده که آرزوی میرای یعنی به شادی رسیدن را تحقق بخشد، آن هم به وسیله بخشیدن قدرت‌های فرا طبیعی و دادن فرصتی برای این که بتواند به یک خدای جدید تبدیل شود. اما مسیر آسانی در پیش‌روی او نیست. میرای باید تمامی رقیبان خود را از سر راه بردارد، اما برای شکست دادن 12 کاندید دیگر خدا فقط 999 روز وقت دارد…… «تسوگومی اوهبا» به همراه یار قدیمی خود «تاکه‌شی اوباتا»، پس از به پایان رساندن مانگای مشهور دفترچه مرگ دست به خلق اثری جدید ولی با المان هایی مشابه به مانگای قبلی خود زده اند. Platinum end  که اثری در ژانرهای روانشناختی، فراطبیعی و درام است از سال 2015 انتشارش در مجله Jump SQ آغاز شد و پس از 14 جلد در ابتدای سال جاری میلادی به پایان خود رسید. تاکاهاشی هیده‌یا و کیسه کازوچیکا کارگردانی اقتباس انیمه ای این اثر را به عهده دارند. در کارنامه هیده‌یا به جز کارگردانی پارت5 انیمه JOJO’s Bizarre adventures  اثر شناخته شده ی دیگری به چشم نمی خورد، اما از آن سو کازوچیکا کارنامه هنری پر و پیمان تری نسبت به همتای خود دارد. کارگردانی انیمیشن دو سینمایی یک و دوی اوانگلیون، طراحی انیمیشن کاراکتر ها در دو سینمایی THE End of Evangelion  و  Death & Rebirth از سری اوانگلیون و کارگردانی انیمیشن انیمه اسم تو (YOUR NAME) از موارد قابل توجه در سابقه کاری این کارگردان و طراح با سابقه است.

 

 

 

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Entertainment District Arc

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

پس از موفقیت چشم گیر سینمایی (شیطان کش: قطار بی نهایت) در گیشه، حال هواداران این انیمه جذاب بی صبرانه منتظر ادامه سری محبوب خود هستند. این بار تانجیرو، زنیتسو و اینوسکه با همراهی یک هاشیرا به نام تنگن (Tengen) به محله یوشی‌وارا (Yoshiwara) که مکانی است برای تفریحات و سرگرمی های بزرگسالانه پا خواهند گذاشت.

هدف آنان یافتن همسران تنگن، هاشیرای صداست که در جستجوی ردپای شیاطین به یوشی‌وارا رفته بودند اما معلوم نیست چه اتفاقاتی برایشان رخ داده است. در طول زمانی که تانجیرو و دوستانش مخفیانه در حال جستجو هستند، رویداد های غیر منتظره ای در کمین آن هاست….

استودیو ufotable که پیش از این با اقتباس تلویزیونی سری بزرگ فیت به شهرت رسیده بود همچنان روند تولید سری شیطان کش با کارگردانی هارو سوتوزاکی را بر عهده دارد. پیش از برنامه ریزی انیمه برای پخش در پاییز امسال، اعتراضاتی مربوط به محتوای نامناسب این آرک برای نوجوانان و کودکان به وجود آمد و حتی برخی درخواست توقف روند پخش انیمه را داشتند. اما استودیو ufotable اذعان کرد که انیمه بدون هیچ تغییری و با همان رده سنی R پخش خواهد شد.

 

 

 

Takt Op. Destiny

انیمه های مورد انتظار پاییز 2021

پروژه‌ی Takt Op. احتمالا می‌تواند هیجان انگیز ترین خبر فصل پاییز باشد. یک همکاری چندرسانه ای بین بخش هنری کمپانی مشهور صنعت گیم، Bandai Namco و شرکت Dena برای ساخت یک بازی موبایلی با محوریت موسیقی کلاسیک که توسط کمپانی game studio توسعه یافته است. یک بازی موبایل با عنوان  Takt Op: Destiny is the City of Crimson Melody که در سال 2021 عرضه خواهد شد و البته یک اقتباس انیمه‌ای نیز خواهد داشت. داستانی درباره یک اپرای افسانه ای، یک شکل جدید از حیات، هنر موسیقی…. دخترانی زیبا که سرنوشت آنان را برگزیده، به وسیله قدرت موسیقی مبارزه می‌کنند، در جهانی که موسیقی فراموش شده….. Madhouse  و Mappa  ، دو استودیوی موفق و شناخته شده در صنعت انیمه روند تولید سری تلویزیونی takt op  را بر عهده دارند. یوکی اوتو، کارگردان این انیمه سابقه همکاری در  تولید سری های مشهوری مانند شیطان کش، حمله به تایتان و ناکجاآباد موعود را در کارنامه هنری خود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *